When your best hopes and desires are scattered through the wind

Tumblr_m62yp5mn9i1r7rzt2o1_1280_large
 
Tillbaka i skolan. Rätt okej faktiskt.
Men nu är det återigen dags för alla dessa veckodagar när man längtar efter helgen. Och under helgen längtar man till mer ledighet. Men ni ska se att det kommer bli ett bra år det här också.
Förra var både bra, skit, knas och bäst. Men det är så det ska vara eller hur?
Jag har iallafall blivit mer säker på mig själv även fast jag måste bli ännu mer säker på mig själv.
Men man kan inte få allt på engång.
 
Så nu kör vi. Ett år till att lära på, studier och livet. Det är så det ska vara.
Något som hjälper mig igenom det här är Springsteen med alla hans briljanta texter.
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback