men onödig info..

165432_437904989561990_1970327213_n_large
Jag vet att man borde göra massa roliga saker sista veckan innan plugget börjar.
Men jag har typ gjort allt det roliga innan sista veckan.
Och samma vecka som skolan börjar, alltså nästa, så kommer jag göra massa roliga saker.
Och i helgen åker jag till Gotland.
 
Har så gott som bara softat hela dagen, tittat på Grey's Anatomy. 
Vilket jag tänker fortsätta med fram till jag blir alldeles för trött. 
Dock är trötthet det sista jag består utav tydligen eftersom jag aldrig kan sova. Men även det har säkert en anledning, vad vet jag.
 
För övrigt är jag jävligt nöjd med designen!! Riktigt stolt. Jag är fan bra alltså!
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback