i'm holding you tonight

Tumblr_m9bqbvp4dv1qi9p54o1_500_large
 
Sitter och lyssnar på Springsteen. Han får mig att förstå mig själv. 
Hans röst, hans röst. Vad ska jag säga. Den är underbar. Och meningarna i låtarna är genialiska. Finns ju ingen bättre.  Imorgon är det en månad sedan jag var på världen bästa konsert. Om man ändå kunde snurra tillbaka tiden lite..  Saknar Göteborg, saknar känslorna som fanns när jag var där.
 
Min helg har varit toppen bra vill jag lova. Har lite bilder jag kan visa så fort jag får tillbaka min kamera från Vilhelmiina. 
 
Dags att skriva lite och sedan blir det kudden. Ni vet jag ska ju till skolan imorgon.
Hur ska jag orka?
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback