den långa sammanfattningen

Bläddrar tillbaka lite i bloggen och skriver några sammanfattande meningar om mitt lov.
 
Juni spenderades till stora delar med olika vänner. Jag skulle kalla de en lugnt och riktigt bra start på ett lov som på något sätt skulle bli lite bättre än alla andra. 
Jag började med min första jobbperiod, tre veckor på dagis. Vart "dödssjuk" efter en vecka men återhämtade mig under en långhelg.
Bror kom hem, väldigt oväntat. Vilket var en redig chock, tårarna rann av lycka.
Midsommardagen spenderades på Lebro där vi gungade dansgolvet till Baccus, inte helt fel.
 
I juli badade jag för första och sista gången den här sommaren. Vädret har inte riktigt varit med oss som så många andra vet. 
Drog iväg på en roadtrip med bästis festis. Uppåt i landet åkte vi och vilade upp oss några dagar. En av de finare platser jag besökt i sommar.
Vi bodde en helg hos moster för att vakta katt och får samt mörda sniglar..
Jag satt mig på det där tåget som jag hade längtat efter så sjukligt länge. Det var alltså dags för 5dagar i Göteborg. Vilket måste varit dom 5 bästa dagarna under lovet. 
Det var trubaduren åt ena håller och Springsteen åt andra. Känslorna som uppstod dom dagarna är så otroligt underbara så att jag inte ens kan förklara.
 
Väl hemma i Augusti var det dags för andra jobbperioden. 
Pappa kom hem med mina nya älskling, den nya kameran. Inte helt fel det om jag får säga det själv.
Det blev dags för ett Gröna Lund besök och efter det hälsade vi på Måns på Skansen. Levde livet lite så där underbart bra.
Sen var det dags för sista helgen på lovet. Den spenderades med Vilhelmiina på Gotland. 
Riktigt trevligt och väldigt bra uppladdning.
 
Om man ska sammanfatta hur lovet har varit så är det ganska lätt.
Helt klart ett utav dom bästa loven i min livshistoria. Det har hänt mycket och jag har hunnit med massor.
Visst skulle det kunna vara ännu bättre på vissa punkter. Men jag känner att det inte behövdes.
Så tänkte bara tacka alla som deltagit under mitt lov och har gjort det bättre än många andra lov.
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback